2020ko azaroaren 27an, Black Friday ospatu zen, nahiz eta eskaintzak eta promozioak lehenago hasi ziren, beraz, dagoeneko Black Week-az ari gara, eta horri gehitu behar zaio astelehena 30, orain ospetsua den Cyber Monday.
Deskontuak erakarrita, badira egun horiek erosketak egiteko eta gutxiago ordaintzeko aprobetxatu dituzten kontsumitzaileak, baina benetan ez dute pentsatzen duten deskontua lortu.
Black Friday-ean OCUk kontrolatu zituen 20.000 prezioen % 3,4k soilik lortu zuen preziorik onena azaroaren 27an. Prezioak% 2,6 garestiagoak ziren Black Friday-ean, aurreko asteetan baino.
Black Week-an 20.000 prezio baino gehiago alderatu zituzten, azaroaren 23az geroztik, aurreko lau asteetan izan zituztenekin. Egiaztatu dute produktuen % 18,8k lortu dutela gutxieneko prezioa Black Week-ean. Bestalde, produktuen% 27,5 igo dira. Ehunekoa antzekoa zen, baina ikus daiteke batez beste, prezioen igoerak gutxitu baino pixka bat altuagoak izan direla: % 8a, % 7,6ren aldean. Orokorrean, prezioak% 0,5 altuagoak izan ziren.
Cyber Monday-ean OCUk kontrolatutako produktuen % 1 baino gutxiagok, gutxieneko prezioa lortu dute datuen arabera. Cyber Monday-n erosteak batez beste, aurreko hilean baino% 3,1 gehiago ordaintzea suposatzen zuen.
Honengatik, kontuan hartu behar da, publizitate konpaniak ez direla beti sinestu behar, sahiestu behar dela pentsatu gabe erostea eta ez suposatzea prezio on bat aurkituko duzula Black Week edo Black Friday eguna delako.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.