2017(e)ko irailaren 26(a), asteartea

BIGARREN ESKUKO MERKATUA

Azken urte hauetan bigarren eskuko merkatuak arrakasta handia izan du, ondorioz asko hazi da, gehien bat Internet-ak izan duen eraginagatik eta ohituren aldaketengatik, duela 45-50 urte jendeak ez zuen ohitura bigarren eskuko gauzak saltzeko gehien bat erosten zutena bizitza osorako zelako.

Hasteko bigarren eskuko salketak ondo eragiten die pertsonei gauzak berrerabili daitezkeelako eta objektu horiei "bizitza" berri bat emateko. Niri horrelako zerbait gertatu zitzaidan nik txikitan erosi nuen patinete bat interneten jarri nuen 2 eskuko salketan eta 5 egunetara Benidorreko aita batek hitz-egiten asi zitzaidan, gauza asko pasa ondoren prezioa diskutituz, area bidali nuen Benidorrera eta aste bat ondoren erosi zuen aitak atera zion bere humeari argazki bat patinetearekin eta poz pozik zegoen. Ni alai jarri nintzen konturatu nintzelako  ume horrek patinetea ni baina askoz geiago disfrutatuko zuela, honekin adibide erreal bat azaldu nahi nuen.

Baina aldiz bigarren eskuko merkatuak ez die ondo eragiten enpresei. Izan ere enpresen helburua beraiek sortzen dutena saltzea da. Eta zahartutakoan hori botatzea eta produktu berri bat erostea da beraien helburu honekin kapitalismo katea sortzen baita.

Nire ustez bigarren eskuko merkatua ez da dirua ateratzeko modu bat, zuk dirua ateratzen baldinba duzu ez nahi duzun produktu batengatik askoz hobe, baina zuk produktu horretaz desegin nahi baldinba zera horregatik saltzen duzu. Horregatik ez dut ulertzen jendea erosi duen prezio berdinagatik saldu nahi duela.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.