2019(e)ko otsailaren 4(a), astelehena

Polemika publizitate mota bat?

"Facebook" hitza entzun edo irakurri egiten dugunean ez zaigu ezezaguna egiten, ez gazteei ezta adin BAT duen jendeari ere. Batez ere 2018an eduki zuen polemika handia kontuan hartuta, erabiltzaileen datuak saldu egiten zituztela jakin zutenean. Ba ahala ere, Mark Zuckerbergen enpresak hor jarraitzen du, ondasunik galdu gabe, alderantziz, 2017. urte osoan baino irabazi gehiago izan zituzten 2018 urtean zehar. Hain zuzen ere, 55.013 milioi dolar irabazi zuten joan den urtean. 2017arekiko %38ko hazkundea jasan dute plataforma honen irabaziek, 39.940 milioi dolar irabazi zituzten guztira 2017an. Honek esan nahi du akzio bakoitzeko 7.57 dolar irabazi dituztela akzionistek.

Bestalde, nahiz eta datu pertsonalen salerosketa salatu egin zen, Facebook erabiltzen duen jende kopurua ere gehiagotu egin da %9 bat.

Datu hauek ikusita, publizitate txarrik ez dagoela esan daiteke!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.