2020(e)ko maiatzaren 26(a), asteartea

koronavirusaren gezurrak (nire esperientzia pertsonala)

Kaixo, ni Iulen Garayalde nahiz eta gaurkoan, koronavirusaren gezur bat azalduko dizuet, kasu honetan kritika egokia izateko, oso objetiboa izango nahiz baina bukaeran subjetibitatea erabiliko dut eta nire iritzia ematea saiatuko dut.

Lehenik eta behin, ez dut koronavirusa zer den esplikatuko eta nire ustez ez da behar esplikaziorik, mundu guztiak dakielako zer den, hala ere, interneten gertatzen da, gauza bat modan edo aktualitateko arazo-akzio edo beste edozer gauza popularizatu egiten bada, internet osoa informazioz betetzen da, eta batzuetan, informazio hori gezurra izan daiteke. Honekin, jendea gaizki informatua egon daiteke eta arazoak sor daitezke. Lehenik eta behin, orain dela gutxi bidali zidaten mezu bat, mezu honek esaten zuen, koronavirusaren bakuna bazegoela baina egia hal da hau? Honen erantzuna baita ere oso errexa da eta espero dut hau irakurtzen duten guztiak ongi jakitea. Ez, gaur, 26/05/2020 horaindik ez daude txertorik ez ezer koronavirusaren aurka eta geroz eta kontagio gehiago daude. Mezu askotan, esaten dute, ''remdios caseros'' sinple batzuekin koronabirusa kentzen zaizula. Mezu hauek soilik popularidadea nahi dute, edo broma bat gastatu. Horregatik ez da gomendagarria, gaizki pasatzen ari den jendeari benetan mina egin diezaiolako.


Nire ustez, hau oso jarrera desegokia da eta horaingo egoeran ez da bromak egiteko momenturik hoberena.

Eskerrik asko, espero dut gustatu izana eta zerbait berria ikastea. Eskerrik asko.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.