2021(e)ko otsailaren 3(a), asteazkena

¿KONFINAMENDURA ITZULI?

 KONFINAMENDURA ITZULI?

Zurrumurru batzuen arabera, gobernuak berriro alarma-egoera ezarri nahi duela jakin dut. Ez dakit egia den edo ez baina hori horrela bada, zer gertatuko litzateke ekonomiarekin. Ez dut uste hori zalantzan jartzen duen pertsona bakarra naizenik. Jende gehienak ez konturatu harren nire ustez ezingo genuke beste konfinamendu absolutu bat pasa.

Konfinatuta egon ginen bitartean jende askok sufritu zuen ekonomiaren aldetik, baina baita osteleria, dendak ere, eta baliteke enpresak ere izatea. Jende asko egon zen ertean, eta oraindik ere jendea ertean jarraitzen du, hori ez ezik, denda batzuek behin betiko itxi behar izan zuten, horren kausa noski Covid-19a.

Lehen esan dut nire ustez ezingo genukeela bigarren konfinamendu absolutu bat pasa, hau noski ekonomiaren aldetik esan dut. Orain arte osteleritza, dendak etab... irekiak egon dira baina osteleritza orain itxita dago, horrek esan nahi du Euskal Herriko jende asko oraintxe bertan ez dagoela lan egiten. Bigarren konfinamentu bat pasa behar izango bagenu, gutxi gora behera herriaren laurden bat lana gabe geldituko zen, hau esaten dut, lokal gehiago itxi beharko zituztelako, jatetxeak ere bai, eta lehen baino jende gehiago egongo zen ertean. Espainiako ekonomia destruituko zen, jendeak lehenengo konfinamenduarekin diru asko galdu du, diru hori batzuk ez dute errekuperatu, eta bigarren konfinamendu batean sartu behar izango bagina jende gehiago arruinatuko zen Espaina ez dago prestatuta beste konfinamendu batean sartzeko, eta horrek ni baino jende gahiago pentsatzen duela esango nuke.








Urlc-ak:

https://www.lainformacion.com/mercados-y-bolsas/otro-confinamiento-en-espana-si-hay-mas-olas-seria-mortal-para-la-economia/2808309/?autoref=true


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.