Kontsumismoa
Kontsumismoa beharrezkoak ez diren objektu eta zerbitzuen pilaketa da, honek kontsumo maila altuagoak sortzen ditu.
Honen ondorioz kapitalismo, publizitate, moda eta horrelako "mekanismoak" indartu egiten dira. Kontsumo mota hau 80. hamarkadan hasi zen nabaria egiten, izan ere herri garatuetako kontsumoa ikaragarri handitu zen, jendea kontrolik gabe erosten hasi zen, eta honek hainbat ondorio izan zituen. Herri garatu eta ez garatuenen arteko desberdintasunak handiagotu egin ziren, hondakinen pilaketa erraldoia, natura baliabideen galera, kontsumitzaile batzuetan frustrazioa eta biztanleriaren aurreiritzien ugaritzea.
Kontsumismoa ez bakarrik sortzen , hau da, badira hainbat faktore kontsumismoa bultzatu egiten dituztenak, eta hurrengo hauek dira horietako batzuk.
Kultura: Bakoitzaren testuinguru soziokulturala.
Estatusa: Maila altuago batean egonez gero kontsumismo maila altuagoa izaten da gehienetan.
Afektibotasuna: Sozialki onartua izateko beharra.
Beharrizanak: Egunerokoan beharrezkoak diren materialak.
Masifikazioa: Jende askok produktu bat izanez gero zuk nahi izatearen presioa.
Kontsumismoak dakarren ondorioak gehienbat txarrak dira, jendeak zoriontasun eza sentitzen du, eta gerbait erostearen beharra du zoriontasuna lortu ahal izateko honi deitzeko beste izen baten ere balioko luke sentimendu honetarako, ekonomia-eskasia, hau sentitzen da duzun diruarekin zerbaitetarao ez zaizuenean iristen, eta horrek sentiarazten dizun sentimendua da.
Kontsumismoa ez bakarrik sortzen , hau da, badira hainbat faktore kontsumismoa bultzatu egiten dituztenak, eta hurrengo hauek dira horietako batzuk.
Kultura: Bakoitzaren testuinguru soziokulturala.
Estatusa: Maila altuago batean egonez gero kontsumismo maila altuagoa izaten da gehienetan.
Afektibotasuna: Sozialki onartua izateko beharra.
Beharrizanak: Egunerokoan beharrezkoak diren materialak.
Masifikazioa: Jende askok produktu bat izanez gero zuk nahi izatearen presioa.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.