2017(e)ko apirilaren 2(a), igandea

Koreako diktadura


Koreako diktatzailea, Kim jong-un deiturikoa oso diktadura latza darama ipar-korean, estatu batuekin oso tensio handia dago eta oraindela gutxi oso argi utzi egin zuen estatu batuen bozeramaileak, beren pazientzia agortu zuela eta horrela jarraitzen badu gatazka armatu batean bukatu dezakela tentsio hau.

Ni oso ados nago estatu batuekin, ez delako batere etikloa ipar-korean egiten hari direna, horrez gain hia frogatu egin da Kim jong-unek bere anaiaren ilketa planifikatu eta aurrera eraman zuena. Ez dut honetarako arrazoi normalik ikustean, naiz eta boterearen gainean egon, ez zitzaidan horrelakorik egitea ezta okurrituko. Okerrena jendea beraren alde dagoela da.

Gauden garaian ikusita ez da batere normala oraindik orrelakoak egotea. Orrela jarraitzen bada hirugarren mundu gerra bat egongo da seguraski eta hori ez du inorek nahi, bigarrenak utzitako aztarnak ikusita. Gainera teknologia asko aurreratu egin da asike ezin dut ezta imaginatu gaur egun dauden bonben eta armen indarra.

Dikadura honek eduki duen ondorio ekonomikoetako bat, beren liderraren ansunzio egunean(ez dakit zer den) enpresen zuzendariek nahi dutena egin dezakete soldatekin, adibidez lagun bati igo ala gaizki erortzen zaizuna kanporatu. Honek lortu duena da sozietatearen arteko ezberdintasunak handitzea da, hau da jende edo oso aberatsa dago ala oso pobrea. Honek oso gizarte kontxumista sortu egin du ipar koreako kaleetan.

Beraz nire ustez diktadura guztiak kenduko nituzke, ez dagoelako inor beste inor baino gehiago.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.