2018(e)ko apirilaren 23(a), astelehena

Europa Herrialde bakarra izango balitz ?


Nire laguna Xubanek esaten duen bezala ze gertatuko litzake Europa herrialde bakar bat izango balitz, hemn uzten dut nire iritzia.
Erupoa herrialde bakarra izango balitz munduko potentzia bat izango litzake izan ere munduko herrialde dirudunenen artean sortuko litzeteken herria izango litzake horrela EEUU super potentzia alde batera utziz Europa bilakatuko litzake mundu hoen jabe, asieran arazo asko egongo ziren izan ere herrialde batek besteak baino diru gehiago lortuko luke eta batek besteak baino langabezia gehiago edukiko luke baina 20 edo 50 urtera begiratzen dut nik izan ere arazo horiek azkar pasako lirateke eta ni esaten dudan moduan Europa izango litzake munduaren zilborra, ez litzake lenengo aldia izango munduaren jabe izango zena izan ere istorian zehar ikusi dugu, nola izan geran munduko liderrak banaka baina horain denak batera egingo genuke eta ezingo ziguten ezer egin izan ere nubduko ekonomia kontrolatuko genuke, Juduek bezala baina askoz ere handiagoa eta arriskutsuagoa, horregatik iruditzen zait Europa herrialde bat izango balitz ekonomikoki asieran asko jeitsiko zen arren 20 edo 50 urtetan etzuen konpetentziarik edukiko ekonomikoki eta denean.
Honek ez du esan nahi ideia honen aldekoa naizenik baina ekonomikoki arazo asko konponduko lituzke urrutira begira.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.