2021(e)ko irailaren 22(a), asteazkena

Coca-Colaren galera Cristiano Ronaldoren erruz


 Coca-Colaren galera istorikoa Cristiano Ronaldok enpresa honen bi boteila Eurokopan elkarrizketatik atera ondoren.

2020ko Eurokopa, 2021era atzeratu ondoren, enpresa eta marka guztiak irrikaz zeuden hor publizitatea egiteko, Coca-Cola horietako bat. Baina Cristiano Ronaldori  zuzenean egiten ari ziren elkarrizketa batean, Coca-Colako 2 boteila  planotik urrundu zituen, "ura edan behar dezute" esaten zuen bitartean. Ez zen hori egiten zuen lehen aldia, baina bai ondorio larrienetarikoak izan dituenak. Berak dioenez pepsi bere patrozinatzailea delako egin zuen, ala ere patrozinatzaile lege eta arauek diotenez, nahiz eta marka  pertsonal bat izan, zuri soilik ordaintzen dizuna, inguruneko lehen patrozinatzailea jarraitu eta onartu behar dezu. Horren ondorioz, Coca-colak seguru aski mendekuak hartuko ditu.

 Cristiano Ronaldo siembra la polémica contra Coca-Cola: «Agua, Coca-Cola  no» | El Correo




30 segunduko bideo atal honek mundu guztiari bira eman zion, horren ondorioz, ziztubizian konpainia honek izugarrizko galera pentsa-ezinak izan zituen. Wall Street-en adibidez zuku-konpainiak 242.144 millioi dolarretik, 238.910 millioi dolar baliotzea pasa zen, hau da 3.967 millioi dolarreko galerak izan zituen. Beste modu batean esanda, enpresaren akzioa bakoitza 56,10$ izatetik, 55,22$ izatera bihurtu ziren.

Coca-colak gaur egun arte ez du ezer esan gai honi buruz, baina inguru honetako ainbat adituek diotenez, organizazio honek Tik-Tokekin batera 450 milioi euro gastatu zituen torneo honetan publizitatea egiten. Hau da, haurreko ia 4.000 milioiz gain ordaindutako 450 milioiek ez dute markaren obekuntzarako balio, beste zentzuan baizik, Eurocopan produktu honen izena gutxiaratu zen.


https://www.marca.com/futbol/eurocopa/2021/06/15/60c8b1e7e2704ec0478b465c.html

https://elpais.com/economia/2021-06-15/un-gesto-de-cristiano-ronaldo-le-cuesta-casi-4000-millones-de-dolares-a-coca-cola.html

https://www.elconfidencial.com/tecnologia/2021-06-18/euro2020-tiktok-patrocinio-china-objetivo-dinero_3133599/

https://forbes.es/empresas/105108/la-posverdad-del-mercado-o-por-que-el-gesto-de-cristiano-ronaldo-no-afecto-a-la-accion-de-coca-cola/

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.