Marketina eta ekonomia
Denok dakiten bezala produktu bat ez da bakarrik eta azkar arrakastatsua izaten, gehienetan produktu horren atzetik lan asko dago. Saldu nahi dena saltzeko marketina dago, hau produktua erakargiarriagoa dela egiten du.
Zoritxarrez batzuetan marketina onegia izaten dena, eta honek guk geihago kontsumitzea egiten du, kontsumismoaren erruaren zati bat hau da, azken finean askotan kontsumitzaileak ez du produktua erosten, saltzen dutena da erositakoa, hau da, gehienetan zuk ez duzu erosten produktu horren beharra zenuelako, ikusitak iragarkiak, izenak, edo diseinuak zuri erosteko beharra sortzen dizu.Batzuetan marketina oso urruti eramaten da, eta gerta daiteke nahi gabe gezurrak saltzea eta horrek arazo asko sor ditzake.
Jendeak beharrezkoak ez dituen produktuak erostearen ondorioetako bat galera finantzieroa izan daiteke erositako produktua ez baldin badago egoera egokian, baita gaizki sentitzeak konturatzean dirua alperrik gastatu egin duzula.
Ondorioz marketinak baditu bere alde onak eta txarrak, izan ere honi esker enpresa batek etekin gehiago lortu ditzake eta ekonomia onurak sortzen ditu, baina marketina zein motatakoan den arabera produktua erosten duen kontsumitzailea frustrat egin dezake, edo dirua azferrik gastatzea ere sor ditzake...
http://www.monografias.com/trabajos6/lafuma/lafuma.shtml
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.