Azken hamarkada honetan bankua eta bezeroen artean dagoen harremana asko aldatu da eta aldaketa honek alderdi postibo eta negatiboak ekarri ditu.Interneten etorrerak bultzada handia eman du aldaketa honetan,
Zeintzuk izan dira aldaketa nabarienak?
-Bulego asko desagertu egin dira
- Segurtasun maila aldatu da
- Komunikazioa eta harremana eraldatu da,orain oso eskutitz gutxi jasotzen dira bankuetatik eta harreman pertsonala desagertzen hasia da,operazio guztiak etxetik egin daitezkelako.
Nire ikuspuntutik alderdi positibo bakarra honako hau da;
Malgutasuna: edozein dispositibotik operazio desberdinak egin ditzakezula nahi duzun momentuan etxetik mugitu gabe
Bankuek diru asko aurrezten dute online zerbitzuari esker (soldata,lokalak...)
Alderdi negatiboak orokorrean adineko pertsonak jasaten dute internet erramienta menperatzen ez dutelako eta gehienetan haien informazioa edozein lekuetan jartzen dutelako .
Gaur egun ,banku guztiek online zerbitzua dute baina,ezagunenak, hau da,online bankuei sorrera eman dietenak ING eta Openbank izan dira (espainiko estatuan)
Iturriak:
https://www.helpmycash.com/banco/bancos-online/
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.