2016(e)ko irailaren 25(a), igandea

AUKERAKETAREN ONDORIOA (AUKERA-KOSTUA)




Nik artikulu honetan, aukera bat hartzen dugunaren ondorioari buruz hitz egingo dut, hau da, aukera kostua. Askotan esaten den bezela, ezer ez da dohain eta edozerrek ondorio bat dakar. Behin baino gehiagotan aukera bat hartzen dugunean beste bat uztea behartzen digu. Ekonomia badakigun bezela, beharra falta asetzeko nahia da. Baina askok dioten bezela, erabakiak ondorioak dauzkate.


Aukera-kostua, kostu berreskuraezinak pizgarriak eta etekin eta kostu gehigarriak.
Nik artiulu honetan aukera kostuei buruz hitz egingo dizuet, edozer gauza hautatzen dugunean, nahitaez besteari uko egitera behartzen digute. Baina betiez da diruarekin neurtzen, naiz eta askotan jende askok horrekin izaten ditun arazoak.

Adibidez, prestakuntza zikloak edo unibertsitatera joateak, aukera bat eta aukera kostu ( ondorio ) bat ekartzen du. Unibertsitatera joatea aukeratzen baduzu, aukera kostua lan merkatura azkarrago sartzea da, eta alderantziz, ziklo bat egitea aukertazen baduzu, ospe akademiko handiagoa eta, soldata handiagoari uko egiten diozu.

Honekin ondorioztatu nahi det, beti aukera bat hartzerako garaian, aukeraketa oso ondo pentsatu behar duzu, izan ere, beti zerbaiti uko egiten bukatuko dugu.

3 iruzkin:

  1. Bai, aukeratzeak bere ondorio=kostuak ditu, baina bizitza etengabeko aukeratzea da, beraz horretan ere aritu behar, ondorio eta kostuak baloratuz.

    ErantzunEzabatu
  2. Nire ustez falta zaizun zati adibideak direla, gainera teoria asko jarri egin duzu eta gutxiago jartzen saiatu beharko zenuke. Baino bestela oso ondo dago testua.

    ErantzunEzabatu
  3. Izaro: Arrazoia daukazula iruditzen zait, izan ere, ezer ez da dohainik eta zerbait aukeratzean, beti, beste bati uko egiten diogu. Hala ere, nire ustez, hainbeste teoria idatzi beharrean, adibideekin azaldu zenezaken. Baina oso ondo idatzi duzu.

    ErantzunEzabatu

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.