2019(e)ko urriaren 24(a), osteguna

Futbolariak gehiegi kobratzen al dute?

Futbolariak gehiegi kobratzen al dute?
Kaixo, ni Iulen Garayalde nahiz eta gaur, atletismoko eta futbolari profesionalak irabazten duten diruaren diferentziari buruz hitz egingo dut, eta baita ere, nire iritzia emango dut. Seguraski denak badakigu edo entzun dugu, futbolari batek milioika euro kobratzen dituela edo baita ere normalki entzun dugu diru gehiegi irabazten dutela… Egia al da hori?

Eta bai, espero zena lortu da eta egia da futbolari profesional gehienak asko kobratzen dutela baina zenbat da asko? 2018-an Lionel Messi izeneko Bartzelonako jokalari profesionalak azken urtean 100 milloi euro kobratu zituen, eta baita ere Cristiano Ronaldok azken urtean 94 milloi euro irabazi zituen baina badakizue zergatik irabazten duten hainbeste diru?

Futbolariak irabazten duten dirua, edo futbolak ematen duen diruaren zati oso handi batek publizitateak ematen du, eta honekin esan nahi dut, publizitate gabe, diru gutxiago kobratuko zutela baina beste kasuetan, atletismoan adibidez, badaude atletak beraien bizitza osoa entrenatzen egoten direla eta batzuetan olinpiadetara iristea lortzen dute, eta zori txarrez gehienak ez dute ezer kobratzen.

Nire iritziz hau oso desorekatua dago, futbolariak, baloiari emateagatik diru kantitate asko kobratzen dutelako eta atletismoko atletak berriz oso gutxi.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.