'99$ prezioetan
Orain dela urte batzuetatik asko ikusten da prezio hau eta eroslearengan eragin oso handia dauka, izan ere, jende gehiagok erosten du adibidez 2'99$ denean 3$ ordez ikusten duzunean dirudielako merkeagoa dela baina bakarrik zentimo bat merkeagoa da.
Marketin honek eragin handia dauka, izan ere, gizakiak ez dugu zenbaki osoa prozesatzen eta 5'99$ askoz merkeagoa iruditzen zaigu 6$ baino, nahiz eta azkenean berdina da.
MIT eta Chicagoko unibertsitateak ikerketa bat egin zuten neskeen produktu batekin. Produktua 34$, 39$ eta 44$ etan jarri zuten eta jendeak erosi zuen. Logikaren arabera produktua 34$-etan salduko zen gehien prezio merkeena duelako nahiz eta produktua berdina izan. Ikerketaren emaitza ordea ondorengoa izan zen, jende gehiagok erosi zuela 39$-tan nahiz eta 5$ merkeago beste produktu bat zegoen.
Nire ustez enpresa askok egiten dute amarru hau, eta nahiz eta badakigun bi prezioak berdina direla hala ere erosi egiten dugu '99$ duena pentsatzen dugulako merkeagoa dela.
https://www.puromarketing.com/13/23910/marketing-precios-psicologicos-como-unos-pocos-centimos-hacen-compre-mas.html
https://www.merca20.com/por-que-hay-precios-que-terminan-en-99/
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.