2018-ko otsailaren 20ean YouTube-ko bideoetan anuntzioak zeuden. Baina dena hasten da merkataritza marka handiak Coca-Cola bezalakoak, kezkatu zirenean ikusterakoan bere anuntzioak bideo ikusienetakoetan agertzen zirela. Orain arte dena ondo, baina gatazka da bideo ikusienak eduki desegokia zutela; hizkuntza desegokia, txantxa astunak...
Logikoki marka handiei ez zien grazia handirik egin eta plataformarekin zuen tratua utzi egin zuten. Horren ondorioz You-Tubek diru-iturri handia galdu zuen eta ondorioz, araudi berriak jarri zituzten.
Hemen daukazuen You-Tube-ren araudia
Nere ustez plataforma izorratu dute hasieran plataforma sortu zutelako bakoitzak nahi zuena igotzeko eta honekin lortu dutena bideoak aspergarriagoak izatea eta youtuber askok beste plataformetara pasatzea.Biografia:
https://www.20minutos.es/noticia/3236534/0/youtube-endurece-condiciones-monitazar-videos-programa-partners/
https://www.bybarberagency.com/la-nueva-normativa-youtube/
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.