2021(e)ko urtarrilaren 30(a), larunbata

Amancio Ortega Inditex modernizatu du

 Inditexek Txinako Pull & Bear, Bershka eta Stradivarius denda fisiko guztiak ixtea erabaki du bere 'lineako' kanalean zentratzeko helburuarekin, non taldeko marka gazteenen kontsumitzaileen eskaera pilatzen den. 


Erabaki honek, WWD atari espezializatuan jakinarazi du, guztira, Txinako penintsulan kokatutako 93 establezimenduri eragingo die: 37 Pull & Bear enpresatik, 34 Bershkatik eta 22 Stradivariusetik. Modu honetan, Amancio Ortegak sortutako taldeak saltoki horiek pixkanaka ixteko konpromisoa hartuko du hurrengo hilabeteetan, 2009an Pull & Bear, Bershka eta Stradivarius-ekin Txinan lurreratu ondoren.

Txinako marka gazteenekin lineako kanalean kontzentratzeko estrategiaren barruan, Inditex tresna teknologikoak probatzen ari da, hala nola Live streaming eta WeChat mini-programak bezalako erosketak bultzatzeko.

Pasa den ekainean, Pablo Isla Inditexeko presidenteak bi urteko (2020-2022) plana aurkeztu zuen etorkizuneko Inditex zein izango zen aurreikusten zuena, eta horrekin konpainiak bere estrategia azkartu eta zabalduko du eraldaketa digitala aurreikusteko. Islak jakinarazi du 1.000 milioi euro inbertituko direla linean jarduera bultzatzeko eta beste 1.700 milioi euro denda integratuko plataformari dagokion eguneratzerako, teknologikoki tresna aurreratuak sartuta.


Planak aurreikusten du online salmentak 2022an guztizkoaren% 25 baino gehiago iritsiko direla, 2019an% 14tik, denda sare integratu arin eta iraunkorragoarekin, tresna teknologiko berriak sartuko dituena, denda handiago bakoitzeko batez besteko azalera duena. errentagarritasun maila altuagoak, eta% 4 eta% 6 artean haziko da denda konparagarrietan.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.