2021(e)ko urtarrilaren 27(a), asteazkena

Ostalaritza berriro alerta gorrian



OSTALARITZA BERRIRO ALERTA GORRIAN


Askok uste genuen koronabirusaren krisia pasa egin zela eta gutxinaka-gutxinaka guztia hobetzen joango zela, tabernak irekitzea, bidaiak egin ahal izateko baimenak… baina ez da horrela izan, birusaren lehenengo kolpean baino okerrago gaude, kasuak igo egiten hari dira eta gendea itsua dagoela dirudi ez dute ikusten nola gauden, ostalaritza berriro itxi egingo dutela, lagun taldeak lau pertsonara jatsi dutela. Esan bezala ostalaritza berriro itxi egingo dute eta honek enpresa txiki hauei asko eragiten die itxi egin behar dutelako eta horrek esan nahi du lokala ordaintzen segitu behar dugula baina ingresurik ez dituztela eta horrek esan nahi duena seguraski taberna lokala… pikutara joango dela.

Familia asko dira dirurik gabe gelditzen hari direnak arazo horien gatik, Donostian ostalaritza da hiriaren motore handi bat turistak dira gehien kontsumitzen dutena hemen eta horrek diru asko ekartzen digu Donostira. Tabernetan pintxoak, edariak diru asko ekartzen ditu baina beste alde batetik egia da Espainiak ostalaritza, merkatuak… irekita eta funtzionamenduan eramaten hari dituzte eta gende asko kexatzen da ekonomia gendearen osasunaren gainetik jartzen dutena eta hori zati batean egia dela uste dut, nik uste dut tabernak itxi behar dituztela baina egia da gendearen negozioak putzura joango zirela horregatik uste dut hoberena aforoa kontrolatzea dela eta maskara jartzea. Baina problema da hori ez dela errespetatzen eta horregatik berriro ostiralean ostalaritza itxi egingo dute.

Nire ama eta aita normalean “Kaioak” tabernara doaz eta bi mutil dira bikote bat (neri taberna asko gustatzen zait) eta taberna orain dela ia bi urte ireki zuten, tabernan normalean gende asko dago eta negozioa nik uste ondo dioela. Baino orain ostalaritza itxi egingo dute eta horrek arazo bat suposatzen die, beraiek orain egingo dutena da goizetan ireki baina bakarrik zerbait erosi pintxo… eta joan, nik uste dut hori beste taberna askok egingo dutela.

Nire konklusioa da ostalaritza bere momentu txarrenetako bat pasatzen ari dela eta estatuak ez dituela laguntza asko jartzen, esaten dute lagunduko dutela eta azkenean ez dute hain beste diru hematen. Eta ere estatuak saiatzen hari dena da krisi hau “suabizatzen” horrela hematen duelako krisia ez dela benetan den handia.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.